Reklamasjon – Opplysninger vi trenger fra deg

For at vi skal kunne behandle din reklamasjon så raskt og effektivt som mulig, ber vi om følgende opplysninger:
-
Ordrenummer
Dette hjelper oss å finne riktig kjøp i vårt system. -
Produktnavn og artikkelnummer
Oppgi navnet på produktet og artikkelnummer som står på fakturaen eller emballasjen. -
Beskrivelse av problemet
En detaljert forklaring av hva som er feil med produktet. Jo mer spesifikt, desto bedre. -
Bilder eller video av produktet
Dokumentasjon av skader eller feil hjelper oss å vurdere reklamasjonen raskere. -
Kjøpsdato
Dette sikrer at reklamasjonen er innenfor garantitiden. -
Kontaktinformasjon
Firmanavn
Navn på kontaktperson
Telefonnummer og epostadresse -
Leveringsadresse (hvis relevant)
Dersom produktet må byttes eller sendes tilbake, trenger vi din leveringsadresse.
Slik sender du inn reklamasjonen
Du kan sende reklamasjonen via epost til reklamasjon@fitnessgrossisten.no
Vi setter pris på din tålmodighet mens vi behandler saken og gjør vårt beste for å løse den raskt og tilfredsstillende!